בתגובה לשאלה אודות אורך המטלות בתלקיט בספרות

Pulling in all directions Epstein Family Photos

Pulling in all directions
Epstein Family Photos

במסמך ההתאמות שלנו המתייחס לתלקיט בשאלונים בספרות נאמר כך:

  • במטלות כתיבה: אפשרות להגיש מספר גרסאות עד להגשת הגרסה הסופית של המטלה.
  • קיצור אורכן של מטלות הכתיבה.

נשאלה השאלה מדוע אין אנו מגדירים בדיוק את מספר המילים הנדרש למלות הכתיבה ובדיוק את מספר הגרסאות שניתן להגיש.

התשובה נעוצה קודם כל בהנחיות לכלל ציבור התלמידים השומעים. אין הגדרה מדויקת של מספר המילים הנדרש למלות כתיבה. יש טווח של מספר מילים מומלץ שאינו מוגדר כחובה וניתן  שיקול דעת למורה המלמד בכיתה. כמו כן התוכנית הכללית מדגישה את חשיבותה של תהליך הלמידה ואינה מגדירה במדויק את מספר הגרסאות שתלמיד שומע יכול להגיש.

לא מקומנו לספק הגדרות מדויקות במקום שהפיקוח על הוראת האנגלית לא עשה זאת. תחת הכותרת של "תלמיד הזכאי להתאמות" נמצאים טווח רחב של תלמידים עם חומרת ירידה בשמיעה שונה, חלקן בעלי לקויות נוספים. כמו כן ההתאמות מתייחסות גם לתלמידים בשילוב האינדיבידואלי וגם לכיתות השילוב.

לכן אנו מנחים את המורים לדרוש מהתלמיד שלנו מטלות כתיבה באורך קצר יותר ממה שהם דורשים מעמיתיהם השומעים ולאפשר הגשת גרסאות במספר פעמים רב יותר. אין אנו יכולים לנקוב במספרים מדוייקים.

 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s