מידע רשמי בעניין תלמידנו ובחינות המיצב

Let there be light!

להלן ההפנייה לחוזר המנכל המתאים וציטוט המידע הרלוואנטי לגבי תלמידים שלנו אשר אינם מסוגלים להבחן בפרק בהבנת הנשמע במבחני המיצב באנגלית.

אני מודה מאוד לאגף ראמ"ה על שיתוף הפעולה וההבהרות בעניין זה

נושא היבחנות התלמידים בעלי לקויות שמיעה במבחני המיצ"ב  הינו נושא המעוגן בחוזר מנכ"ל סח/3(א)  סעיף 4.1-3 התאמות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים במבחנים ארציים (המיצ"ב/"מאה מושגים"/מבחני החמ"ד) בבתי-הספר היסודיים ובחטיבות הביניים  , בית הספר יקבע מראש אם התלמידים בעלי לקויות השמיעה ייבחנו בכיתה הרגילה או בכיתה המותאמת. תלמידים בעלי לקות שמיעה יהיו פטורים מפרקי שמע במבחן, כגון הבנת הנשמע במבחן באנגלית והכתבה בעברית/בערבית, על-פי דיווח ותיאום מראש של בית הספר על גבי טופס 3 (דיווח על תלמידים בעלי צרכים מיוחדים).

במבחנים שבהם יש פרק בהבנת הנשמע, כגון אנגלית, לא רק שתלמידים אלו לא ייבחנו בפרק זה, אלא אף הציון הכיתתי והבית ספרי לא ייפגע, שכן ציוניהם  בפרק זה לא ייכללו בחישוב הציון הממוצע הכיתתי והבית ספרי.

אבקש להדגיש כי המידע , כולל האמור לעיל, מועבר למנהלי בתי הספר עוד בתחילת שנה"ל.

.

 

 

Advertisements

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s