בתגובה לשאלה נשנית וחוזרת: זהירות! לא מהדובים – אלא מהמילה "מותאם"

בהתאמות לתלמידים בעלי לקות בשמיעה אין מבחן מותאם!

צילום: רוני אפשטיין

שימוש במילה הזאת (כגון הדבקת מדבקה על בחינה) מול מערכת בדיקת בחינות הבגרות עלול לגרום לכך שבחינה של תלמיד לא תטופל כהלכה.

לתלמידים שלנו מזמינים מחברת בחינה רגילה שעליה, בשלושה שאלונים בלבד, מולבשים תרגילים ייחודיים. עדיין היא נחשבת בחינה רגילה ולכן התלמידים (הזכאים לכך) מקבלים 10 נקודות בונוס לבחינת הבגרות.

תלמיד שזכאי ל 10 נקודות הבונוס יכול עדיין לקבל אותם אם הוא מתעקש לעשות את אותו החיבור בדומה לחבריו השומעים בכיתתו בשאלון  המכונה "די" ( 4 יחידות).

כזכור הבחינה בע"פ היא אופציונלית – ישנם תלמידים המסוגלים לדבר באנגלית ברורה ורוצים בכך.

אולם לא ניתן להיות תלמיד שזכאי להתאמות שלנו ולהבחן בהבנת הנשמע! תלמיד שמקבל התאמות חייב לעשות את התרגיל החילופי להבנת הנשמע בשאלון A.

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s